Уважаеми клиенти,
ако сте получили дефектен продукт или продукт, който не работи по време на употреба, използвайте формуляра за рекламация. В случай на стока, закупена чрез онлайн магазина ни, клиентът (потребителят) има право на рекламация до 2 години от получаването на стоката. За някои продукти този период е удължен от нас на 3 до 5 години. Този факт се посочва при всеки продукт поотделно или се определя в общите условия. За кои дефекти се прилага процедурата за рекламация, можете да прочетете в условията за рекламация.
Как да постъпите при рекламация:
• Изтеглете формуляра за рекламации и връщане от ТУК. Принтирайте и попълнете. (Ако е необходимо и възможно, попълнете го преди да го принтирате).
• Приложете правилно попълнения формуляр към опаковката, в която връщате стоката.
Тя трябва да бъда неизползвана, опакована в оригиналната опаковка, неповредена, подходяща за препродажба. Пакетът трябва да съдържа всички оригинални аксесоари.
• Изпратете пратката на адрес:
Econt/Packeta (COLETARIA.RO), ID 91755874, Офис ЕКОНТ РУСЕ-ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул. Васил Левски 4 .
Слънчевите панели и стоките на палети не се приемат на този адрес за връщане. Свържете се с отдела за поддръжка на клиенти, който ще организира връщането.
Това не е адрес на фирмата ни, а адрес на партньорите ни за доставка и куриерни служби. От там пратките се препращат към нас до Чехия за наша сметка, където след обработване на пратката, веднага изпращаме нов продукт или ако това е невъзможно, възстановяваме желаната сума.
Моля, не изпращайте пратката с наложен платеж!
• Преди да изпратите стока за рекламация, можете да се свържете с нас чрез онлайн формуляра на нашия уебсайт.
Благодарим Ви.
Ако имате въпроси, моля, използвайте контактния ни формуляр. След изпращане на запитването ще получите имейл с негово копие. Имейлът ще включва и номера, даден за запитването Ви. За да ускорите обработката на рекламацията, запишете този номер за по лесно намиране в системата ни.