Levý banner
Pravý banner
меню
0 0,00 лв.
Купете още за 180 лв. и ще ви доставим стоката БЕЗПЛАТНO.
категория

Често задавани въпроси

Относно покупката

ПОРЪЧКА

 

Мога ли да взема стоките лично?

Не, не можете да вземете стоката си лично. За съжаление рабитим само онлайн, нямаме физически магазин в България.

Възможно ли е да прегледаме и закупим стоката директно във вашия магазин?

За съжаление не, ние сме само онлайн магазин, така че тук няма изложени осветителни тела, а всичката ни стока е опакована в кутии.

Мога ли да плащам с кредитна карта във вашия онлайн магазин?

Да, можете да платите в брой или с кредитна карта.

 

Обвързващи ли са условията за наличност на стоката?

Датата на доставка е само за справка. Зависи от възможностите на отделните производители. Обикновено стоката ни е налична в дадения срок но ако това не е така и изникне някакъв проблем с доставката на осветителните тела, клиентът ни се информира незабавно.

Възможно ли е да се поръча допълнително стъкло или резервна част за осветителните тела?

За повечето ни осветителни тела производителите предлагат възможността за закупуване на резервни части. За наличието на резервни абажури, други части или за цената им можете да разберете на телефонния ни номер за контакт или имейл адреса ни.

 

Колко време отнема времето за доставка?

Веднага след като стоката е предадена на доставчиците се експедира и доставя на клиента. Обикновенно доставката до България отнема около 5-7 дни.

Мога ли да поръчам стока допълнително, след като вече съм отправил една поръчка?

Ако вашата поръчка вече е направена, можете да се свържете с нас по телефона или електронната поща и ако пратката не е експедирана, ще можем да добавим и други продукти към Вашата поръчка.

 

ПРОДУКТИ

 

Може ли стоката да се върне, ако не ми допада?

Да, можете да върнете стоката в рамките на 60 дни след получаването на Вашата пратка. Върнатата стока обаче трябва да бъде неизползвана и в оригиналната си опаковка. Използвайте специалният ни формуляр за бързо решаване на ситуацията.

 

Каква е гаранцията за осветителните тела?

Ние предоставяме гаранция от 3 години за осветителните ни тела, въпреки че стандартът е 2 години. Гаранцията важи за всички осветителни тела с изключение на крушките.

 

Можете ли да ми изпратите печатен каталог и ценови лист на Вашите стоки?

Всички стоки и техните текущи цени са посочени на нашия уебсайт.

Каква е яркостта на енергоспестяващите крушки в сравнение с конвенционалните крушки?

Светлинната интензивност на енергоспестяващата лампа е пет пъти по-голяма от конвенционалната крушка. Например: 10W енергоспестяваща крушка е еквивалентна на 50W крушка с нажежаема жичка.

 

ДОСТАВКА

 

Как се осигурява транспортът?

Осветителните тела се изпращат по Ваш избор с ЕКОНТ или СПИДИ. От вас зависи кой куриер ще изберете.

 

Какво става, ако не съм на разположение в момента на доставката?

Транспортната служба информира клиента предварително за доставката на пратката и ако и тогава не достигне до клиента, опитът за доставка се повтаря на следващия ден. Ако доставчикът не намери клиента на дадения адрес, от куриерската фирма съхраняват пратката в съответния им офис, където чака клиента да я вземе в рамките на една седмица.

 

ПЛАЩАНЕ

Какви методи на плащане мога да използвам?

Изпращаме стоките не само с наложен платеж (Куриерската фирма приема плащане в брой или с карта), но поръчките могат да бъдат платени и по банков път или онлайн с карта.

Кога ще получа информация за плащане, ако съм избрал предварително плащане?

Веднага след като получим Вашата поръчка и я обработим, издаваме авансова фактура с инструкции за плащане, която ще бъде изпратена на Вашия имейл. В почивните дни или празниците, инструкциите за плащане ще бъдат изпратени не по-късно от следващия работен ден.

 

Как мога да разбера дали плащането е било успешно и сте получили парите ми?

След плащането ще получите статуса на Вашата поръчка по електронната поща, който ще се промени към платено.

Ако плащането с онлайн карта не успее, какво да направя?

Тогава е добре да се свържете с нас по телефона или по електронната поща. Поръчката може да бъде променена на наложен платеж или да бъде платена по банкова сметка.

 

РЕКЛАМАЦИЯ

Къде мога да докладвам за рекламация и след това да разбера статуса на молбата си?

За бързо решаване на рекламацията препоръчваме да използвате формуляра за рекламация или да ни информирате по телефона 024928465 или чрез формуляра за контакт.

 

Какво трябва да изпратя със стоката, която връщам?

Необходимо е да изпратите копие от фактурата + попълнен формуляр за рекламация (защо рекламирате осветителното тяло).

Открита е щета по стоката при получаване на пратката, какво да правя?

Веднага след разопаковането на повредената пратка е необходимо да се докладва щетата на съответния превозвач. Всички инструкции за рекламация на повредени стоки са написани на доставената пратка.

 

Колко време отнема връщането на стоката?

Нашите служители правят всичко възможно за гаранция рекламацията да бъде решена в най-кратък срок и до пълното удовлетворение на клиента. По принцип законът предвижда 30 дни за решаване на рекламации. Работим онлайн от Чехия и за това Ви молим за малко повече търпение.

 

Дали осветителното тяло ще бъде достатъчно защитено при доставката си с куриерската фирма?

Осветителните тела са опаковани с различни пълнежи и картони, така че да не се повредят при доставката им.

 

Защо някои осветителни тела са маркирани като базар?

Стоките в базара ни са напълно функциониращи осветителни тела, които могат да имат незначителен, минимален дефект. Могат да бъдат доставени без оригиналната си опаковка или някои са били изложени в шоурума ни.


Попитайте ни каквото желаете

Мирела

Ще Ви помогна с Вашите въпроси.

024928465(Пон-Пет, 09-17:30 ч.)

Попитайте ни
 
    


© 1994-2024 Donoci s.r.o. Всички права запазени. Информация за обработка на лични данни. и