Levý banner
Pravý banner
меню
0 0,00 лв.
Купете още за 150 лв. и ще ви доставим стоката БЕЗПЛАТНO.
категория

Как да постъпим, ако поръчката ни е пристигнала повредена или непълна?

Относно покупката

Мирела

Какво да направим, ако стоката не пристигне както трябва ?

Ако клиентът, след като получи и разопакова поръчката си, установи, че дадено осветително тяло е счупено, напукано или повредено по друг начин, е необходимо незабавно да съобщи щетата на съответната служба за доставка, чрез която пратката му е била доставена.

 

Също така е важно да проверите съдържанието и пълнотата на пратката. Ако пратката е непълна, е необходимо да ни съобщите тази информация не по-късно от 3 дни след получаване на пратката, като използвате формуляра за контакт. По-късно рекламацията няма да бъде взета под внимание.

 
Препоръчваме ви да вземете под внимание следното, когато приемате пратката си:
В случай на лека деформация или повреда на външната опаковка, не се притеснявайте да приемете пратката. В повечето случаи поръчката е напълно ненарушена и в добро състояние - неприемането на такава пратка често означава ненужно удължаване на срока за доставка.

Автор на статията:

Мирела
Мирела Специалист - клиентски сервиз

Мирела не е само специалист по обслужването на клиентите ни, но е и фен на модерното LED осветление. В статиите си ще ви посъветва как да спестите за ток или как правилно да си изберете крушка. Освен това ще ви даде много идеи и съвети как перфектно да осветите дома и градината си.

Попитайте ни каквото желаете

Мирела

Ще Ви помогна с Вашите въпроси.

092919019(Пон-Пет, 09-16 ч.)

Попитайте ни
 
    


© 2022 Доноци ООД Всички права запазени. Информация за обработка на лични данни. и