Моля, имайте предвид, че при липсващ артикул е необходимо да ни уведомите в рамките на 3 дни от дата на получаване на пратката, като използвате формуляра за контакт. По-късно рекламацията няма да бъде взета под внимание.
В случай на лека деформация или повреда на външната опаковка, не се притеснявайте да приемете пратката. В повечето случаи поръчката е напълно ненарушена и в добро състояние - неприемането на такава пратка често означава ненужно удължаване на срока за доставка.
Доставка на палет
В случай че палетът е повреден при получаването му, го приемете с възражение. Просто напишете "получено с възражение" + Вашия подпис върху потвърждението за получаване. В най-добрия случай незабавно съставете протокол за повреда с доставчика. Ако разберете за повредата след разопаковане на стоката, незабавно докладвайте за нея на подателя. За всеки случай направете снимки на повредата. В случай на повреда на палета, това ще ни помогне да удовлетворим претенцията. Благодарим Ви