В случай на лека деформация или повреда на външната опаковка не се притеснявайте да приемете пратката. В повечето случаи пратката не е повредена и е напълно изправна - неприемането на такава пратка често означава ненужно удължаване на срока за доставка.
Но е важно да приемете пратката с възражение, за да може шофьорът да има записана информация, че пратката е била с повредена опаковка.
Ако след получаване и разопаковане на пратката клиентът установи, че
някои стоки са счупени, спукани или повредени по какъвто и да е друг начин, важно е незабавно да съобщи за повредата на куриерската фирма, чрез която пратката е била доставена на клиента. Повредената пратка трябва също така да бъде фотографирана възможно най-скоро. Необходимо е да се направи снимка на транспортния стикер, опаковката (с подробна информация за повредата), облицовката и повредената стока. Снимките са необходима част от предявяването на рекламация пред доставчиците, тъй като без тях рекламацията ще бъде отхвърлена. Също така е важно да запазите опаковката, облицовката и повредената/счупената стока до края на процедурата по рекламация, защото те ще бъдат използвани като доказателство за предявяване на претенции за щети пред доставчика.
Важно е да проверите съдържанието и цялостта на пратката. В случай че съдържанието на пратката е непълно, е
необходимо да ни съобщите тази информация в срок от 2 дни след получаването на пратката.
Изпратете ни цялата тази информация (липси, повреди + снимки) чрез
формата за контакт. Късно подадени жалби няма да бъдат взети под внимание.
Препоръчваме ви да вземете под внимание следното, когато приемате пратката си:
В случай на лека деформация или повреда на външната опаковка, не се притеснявайте да приемете пратката. В повечето случаи поръчката е напълно ненарушена и в добро състояние - неприемането на такава пратка често означава ненужно удължаване на срока за доставка.
Доставка на палет
Ако пакетът е видимо повреден при получаването му, приемете го с "възражение" и отбележете повредата в транспортните документи на превозвача. В най-добрия случай незабавно съставете протокол за щета с куриера и направете снимки на опаковката и повредената стока. Незабавно ни съобщете за повредата на опаковката или стоката и приложете снимките. Ако разберете за повредата след разопаковането на стоката, трябва да направите снимки на повредената стока и опаковката и незабавно да ни съобщите за повредата, за да имаме възможност да предявим претенции за транспорта на стоката и да предявим претенции за повредата. Тази претенция трябва да бъде предявена в рамките на 7 работни дни от доставката на стоките, затова Ви молим да проверите пакета веднага след получаването му и да ни уведомите за евентуални щети незабавно.