Ако клиентът, след като получи и разопакова поръчката си, установи, че дадено осветително тяло е счупено, напукано или повредено по друг начин, е необходимо незабавно да съобщи щетата на съответната служба за доставка, чрез която пратката му е била доставена.
Също така е важно да проверите съдържанието и пълнотата на пратката. Ако пратката е непълна, е необходимо да ни съобщите тази информация не по-късно от 3 дни след получаване на пратката, като използвате формуляра за контакт. По-късно рекламацията няма да бъде взета под внимание.
В случай на лека деформация или повреда на външната опаковка, не се притеснявайте да приемете пратката. В повечето случаи поръчката е напълно ненарушена и в добро състояние - неприемането на такава пратка често означава ненужно удължаване на срока за доставка.